|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۲۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تأکید کرد پیروزی مردانش در گودیسون پارک به معنای قطعی بودن قهرمانی آنها در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته(شنبه) موفق شد میزبان خود اورتون را در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به لطف تفاضل گل بهترش نسبت به لیورپول موقتاً به صدر جدول رده بندی رقابت ها صعود کند.

با این نتیجه منچسترسیتی که یک بازی معوقه هم دارد شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی بسیار افزایش داد، چرا که در صورت پیروزی در دو بازی باقیمانده اش و با توجه به تفاصل گل بهتری که نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر دارد در صدر جدول باقی خواهد ماند و کاری که دو فصل پیش انجام داد را تکرار می کند.

با این حال مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی من سیتی تأکید کرد برای حرف زدن از قهرمانی تیمش زود است. او که تیمش در ادامه راه باید از استون ویلا و وستهام پذیرایی کند، گفت: پیروزی برابر اورتون برای ما یک گام بلند به سوی کسب جام قهرمانی بود اما پیام من همان چیزی است که پس از شکست تیمم در خانه لیورپول گفتم؛ رقابت هنوز تمام نشده است.

پیگرینی افزود: بازی با اورتون محک سنگینی برای ما بود. مطمئن بودیم که می توانیم برابر این تیم خوب یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

اختلاف تفاضل گل منچسترسیتی با لیورپول که امشب(یکشنبه) به خانه کریستال پالاس می رود ۹ گل است و این بدان معناست که مردان پیگرینی با بردن دو بازی بعدی خود می توانند همچون دو فصل پیش که منچستریونایتد را در هفته پایانی با تفاضل گل شکست دادند، برای دومین بار در سه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شوند.

پیگرینی در این خصوص تصریح کرد: ما باید بازی های پیش روی خود را ببریم و این هدف محقق نمی شود مگر اینکه خود را برای این بازی ها به بهترین شکل آماده کنیم. اورتون در چند وقت اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته است و به همین دلیل شکست دادن این تیم در خانه اش کار مهمی است.

سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران لنگان لنگان زمین چمن گودیسون پارک را ترک کرد اما او پس از بازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار