|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۳۱

قهرمان آسیا در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: هدف من حضور در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی است.

سید احمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا و عنوان قهرمانی اش در این رقابت ها اظهار داشت: مسابقات آسیایی خوب و از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

وی افزود: کشتی گرفتن در سبک وزن آسیا همیشه سخت است و حریفان مغول، چینی، هندی و کره ای با تمام قوا به مصاف رقبا می آیند. البته میزبان نیز این بار سنگ تمام گذاشته بود تا کسی نتواند قهرمان آسیا شود و قزاق ها قهرمان شوند.

دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: ما زحمت زیادی کشیدیم و حتی در برخی از روزها نای نفس کشیدن نداشتیم ولی در نهایت با کسب این طلا جواب زحماتم را گرفتم و جا دارد که از کادرفنی تشکر ویژه ای داشته باشم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در این وزن به کشتی ادامه خواهید داد، عنوان کرد: من در همین وزن خواهم ماند و قصد ندارم وزنم را تغییر دهم. خدا را شکر در جام جهانی شرایطی به وجود آمد که تلنگری خوردم و بعد از آن هم فکر می کنم این وزن برای من است و باید از این پس برای حفظ آن زحمت بکشم تا نماینده ایران در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی باشم.

وی گفت: هدف اصلی من حضور و کسب مدال در مسابقات آسیایی و جهانی است و حضور پیدا کردن در آن دور از دسترس نیست. رقبای من در ایران نیز همگی از دوستانم هستند اما در زمان کشتی گرفتن همه رقیب هستیم و هرکسی زحمت بیشتر ی بکشد حقش را خواهد گرفت. رقیبان من نیز همه لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارند اما هر کسی بیشتر زحمت بکشد دوبنده را خواهد پوشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار