|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۷۷

همه چیز در بلو هوریزونته آماده آغاز دهمین دوره رقابت های والیبال باشگاههای مردان جهان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از جلسه فنی که یکشنبه شب در هتل Mercure برگزار شد و در آن تمام جزئیات مربوط به رقابت های این دوره از سوی نمایندگان FIVB به سرمربیان تیم های شرکت کننده توضیح داده شد.

با استقرار کامل تیم ها در بلوهوریزونته و چند جلسه تمرینی همه آنها در آستانه شروع رقابت های هیجان انگیز لحظه شماری می کنند.

دانیو بانیولی سرمربی تیم متین ورامین هم با بر شمردن موقعیت تیم متین در این رقابت ها گفت: بسیاری از نفرات تیم ما که برنده مسابقات قهرمانی آسیا شدند تغییر کرده اند.

در حال حاضر ما فهرستی از بازیکنان از تیم دوم ملی ایران و برخی از بازیکنان خودمان را به بازی ها آورده ایم.

وی تصریح کرد: با این حال ما یک تیم هستیم که برای مبارزه با هر توپ، از آغاز تا پایان خواهیم جنگید. این یکی از بهترین ویژگی های تیم ما است و ما قصد داریم برای انجام این کار در اینجا در برزیل همه تلاش خودمان را بکار بندیم.

سرمربی ایتالیایی متین ورامین در پایان تمرینات اول و طولانی این تیم در بلوهورزینته خطاب به بازیکنان تیمش گفت: خیلی از بازیکنان مطرح والیبال دنیا آرزویشان بازی کردن در سالن مینیه رو شهر بلوهورزینته است.

دانیو بانیولی افزود: از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنید و با بازی های خوب خود را خاطره ساز نمائید.

بانیولی در تمرین اول تیمش که با حضور تنها ۹ بازیکن به اضافه شاهین مفیدی انجام شد، بیشتر روی سرویس، دفاع و حمله پایپ تاکید داشت.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار