|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۰۶

روز اول رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان با پیروزی حیرت بر انگیز الریان قطر مقابل دارنده چهار عنوان قهرمانی در این بازی ها به پایان رسید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،کمتر کسی تصور می کرد که تیم تقویت شده و به نوعی رنگ منتخب جهان گرفته الریان در مقایسه با رقابت های چند هفته پیش باشگاه های آسیا بتواند از سد تیم ترنتینوی ایتالیا بگذرد.

اما درخشش فوق العاده سیمون روبرت لندی کوبایی به همراه دیگر هموطنش سانچز در کنار تجربه بالای ماتی کایسسکی و بازیسازی رافائل اولیویرای برزیلی سالن غول پیکر " مینیه رو " بلوهورزینته را تبدیل به جهنمی برای نماینده ایتالیا و قهرمان سابق اروپا و جهان کرد.

بازیکنان قهر کرده و سابق ترنتینو آنقدر با انگیزه بودند که یاران فعلی این تیم با وجود آنکه همه از سرشناسان کنونی والیبال ایتالیا و سایر کشورها بودند، نتوانند از پس آنها بر آیند.

سیمون خود به تنهایی ۲۰ امتیاز از سرویس های وحشتناک و حملات سرعتی اش برای الریان گرفت.

سانچز هم با پروازهای بلندش با کسب ۱۹ امتیاز یکی از بهترین های میدان بود و کایسسکی هم علی رغم کسب ۱۰ امتیاز همانند یک مربی در میدان هدایت بازیکنان را بر عهده داشت.

در دو بازی دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و همانگونه که از قبل نیز قابل پیش بینی بود، دو تیم سادکروزیروی برزیل و یوپی اس ان آرژانتین براحتی بر حریفان خود گویابانومیس پورتوریکو و اسپارانسی تونس در سه ست پیاپی پیروز شدند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از شب گذشته در برزیل آغاز شد و تیم متین ورامین امروز سه شنبه در دومین روز این رقابت ها به مصاف نماینده میزبان این رقابت ها می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار