|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۲۹

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی آلمان شایعه جدایی اش از دورتموند را تکذیب و تأکید کرد قطعاً یک فصل دیگر در دورتموند خواهد ماند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مارکو رویس، هافبک نفوذی تیم فوتبال بورسیا دورتموند یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوده است. او در ۴۳ بازی از رقابت های مختلف که با پیراهن زردپوشان وستفالن به میدان رفته ۲۳ گل به ثمر رسانده است. همین عملکرد درخشان باعثشد تا تیم های نامداری همچون منچستریونایتد خواهان جذب این هافبک ۲۴ ساله باشند.

مارکو رویس در گفت و گو با نشریه «کیکر» آلمان در خصوص آینده دوران حرفه ای خود گفت: می توانم این را بگویم که قطعاً برای یک فصل دیگر در بورسیا دورتموند خواهم ماند. نباید هم این موضوع را که از بودن در سیگنال ایدوناپارک احساس خیلی خوبی دارم، تکرار کنم. همیشه آرزویم این بوده که برای دورتموندی ها و در ورزشگاه اختصاصی آنها بازی کنم.

هافبک ملی پوش زردپوشان وستفالن تصریح کرد: من آکادمی جوانان دورتموند را پس از ۱۰ سال ترک کردم و وقتی به تیم های آهلن و بورسیا مونشن گلادباخ ملحق شدم درست مثل این بود که یک گام به عقب برداشته بودم ولی وقتی مجدداً به دورتموند پیوستم این بار دو گام جلو افتادم. حالا پشت دورتموند هستم و احساس فوق العاده ای هم دارم. در ضمن تا سال ۲۰۱۷ با این تیم قراردارد دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار