|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۶۳

خبرگزاری تسنیم: قرعه کشی مسابقات تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بوشهر برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده در این رقابت ها حریفان دور مقدماتی خود را شناختند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مراسم قرعه کشی این رقابت ها امشب(سه شنبه شب) با حضور اعضای کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، نمایندگان تیم های شرکت کننده و مسئولین محلی ورزش در هتل پرواز بوشهر برگزار شد.

برای تعیین تیم های صدرنشین گروه های چهارگانه امتیازهای بازیکنان از مسابقات اسفندماه سال گذشته مورد محاسبه قرار گرفت که شرح آن به قرار زیر بود:
۱ - پرویز فرخی ۱۰۰ امتیاز
۲ - آق محمد سلاق ۱۰۰ امتیاز
۳ - رحمان رئوفی ۹۰ امتیاز
۴ - بهمن سالمی ۹۰ امتیاز
۵ - بهمن قلی پور ۸۰ امتیاز
۶ - آرش وکیلی ۸۰ امتیاز
۷ - ابراهیم سن سبیلی ۷۰ امتیاز
۸ - بهنام توکلی ۷۰ امتیاز
۹ - حامد میرزاعلی ۶۰ امتیاز
۱۰ - حسینعلی سلاق ۶۰ امتیاز
۱۱ - محمد صادقی ۵۰ امتیاز
۱۲ - سینا جعفری ۵۰ امتیاز
۱۳ - روح اله صالحی نژاد ۴۰ امتیاز
۱۴ - یوسف وزیده ۴۰ امتیاز
۱۵ - صابر هوشمند ۳۰ امتیاز
۱۶ - شهرام قاسم خواه ۳۰ امتیاز
بر اساس این امتیازها چهار تیم سرگروه این رقابت ها مشخص شدند و بر اساس قرعه کشی دیگر تیم های گروه ها مشخص شدند و گروه بندی مرحله نخست تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران در رقابت های بوشهر به قرار زیر شد:
گروه اول: صحرا گاز آق قلا الف، سرما در گرما بندر، الله یاری بوشهر و نیروگاه اتمی بوشهر ب
گروه دوم: هیات والیبال هرمزگان الف، کرمان خودرو، آب معدنی سوپرایز و کیش
گروه سوم: صحراگاز آق قلا ب، خزر سبز شیراز، بندر دیلم و شهرداری ارومیه
گروه چهارم: رستوران توماج، هتل ارشیای کلاچای، هیات والیبال هرمزگان ب و نیروگاه اتمی بوشهر الف

دور مقدماتی مسابقات تور والیبال ساحلی قهرمانی کشور از صبح فردا چهارشنبه با حضور ۱۶تیم در چهار گروه و در دو زمین ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس در بوشهر آغاز می شود.
در دور مقدماتی این رقابت ها ۲۴ بازی در چهار گروه برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند که تیم های اول گروه های اول و سوم و تیم های دوم گروه های دوم و چهارم در مرحله بعدی در یک گروه قرار خواهند گرفت و چهار تیم دیگر(تیم های دوم گروه های اول و سوم و تیم های اول گروه های دوم و چهارم) در گروه دیگر مرحله دوم با هم بازی می کنند. تیم های اول و دوم این مرحله به نیمه نهایی صعود خواهند کرد.
کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال حداقل چهار مرحله برای تور والیبال ساحلی قهرمانی ایران برنامه ریزی کرده است که مرحله دوم این رقابت ها از ششم خردادماه به میزبانی محمود آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار