|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۷۶

نایب رئیس بانوان فودراسیون هندبال گفت: هم اکنون امید های بانوان کشورمان در ازبکستان هستند و پیکار های توسعه آسیا را برگزار می کنند امیدوارم قهرمان شوند.

میترا نوری نایب رئیس بانوان فدارسیون هندبال در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگارانافزود: رقابت های هندبال زیر ۱۹ سال بانوان تحت عنوان مسابقات توسعه آسیا در شهر نسف قارشی ازبکستان در حال پیگیری است و امیدوارم در نخستین دوره ایران قهرمان شود.

وی تصریح کرد: ملی پوشان کشور تاکنون ۳ دیدار برگزار کردند که طی آن از نخستین دیدار خود یعنی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت به مصاف ترکمنستان رفتند که با نتیجه ی ۱۵ بر ۳۱ برنده از زمینه خارج شدند و در بازی دوم که روز پنج شنبه ۲۵ اردیبشهت صورت گرفت از تاجیکستان پذیرایی کردند که در پایان دیدار با نتیجه پر گل ۳ بر ۵۴ حریف خود را از پیش رو برداشتند و اما در مسابقه سوم خود که جمعه ۲۶ اردیبهشت انجام شد تیم ملی امید کشورمان با ازبکستان مصاف داشتند که متأسفانه این دیدار را با نتیجه ۳۲ بر ۳۸ واگذار کردیم.

نوری در ادامه گفت: ملی پوشان کشورهای امروز به دیدار ترکمنستان می روند تا دوباره روبه روی این تیم قرار گیرند.

وی اضافه کرد: فینال و رده بندی این رقابت ها فردا انجام خواهد شد و تیم های برتر این دوره شناخته خواهند شد.

نوری تأکید کرد: بازیکنان ملی پوش کشورمان تاکنون عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و قابل قبول بوده اند وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات از روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز شده است و ۲۸ اردیبهشت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار