|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۵۷

تیم فوتبال استقلال که در این فصل با مصدومان زیادی روبرو بوده حالا در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور هم تعداد این مصدومان افزایش یافته است.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، لئوناردو پادوانی در جریان تمرین روز دوشنبه استقلال مصدوم شد تا یک بازیکن دیگر به لیست طولانی مصدومان استقلال اضافه شود.

پادوانی که بعد از حضور در استقلال از دیدار این تیم برابر سیاه جامگان تا هفته دوازدهم بازیکن اصلی و تاثیرگذار استقلالی ها بود، در جریان تمرین روز دوشنبه استقلال بعد از برخورد با علی قربانی در جریان تمرین دچار مصدومیت شد تا وضعیت حضور این بازیکن در ترکیب استقلال برابر تراکتورسازی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم منصوریان اما اتفاق جدیدی برای سرمربی استقلال نیست. منصوریان که در ابتدای هفته چراغ سبز پزشکان برای استفاده از رابسون و حیدری را دریافت کرده، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، میثم مجیدی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت تا آغاز اردوی استقلال برای دیدار برابر تراکتورسازی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند. همچنین خسرو حیدری نیز بعد از بازگشت از مصدومیت هنوز برای استقلال از ابتدا به میدان نرفته و مشخص نیست که آمادگی حضور کامل در ترکیب استقلال را دارد یا خیر.

کنعانی زادگان و غفوری البته مدتهاست که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی در تمرینات استقلال حضور ندارند و منصوریان به غیبت این بازیکنان عادت کرده است. بازیکنانی که هر دو ابتدای فصل به استقلال پیوستند اما پس از آنکه در ترکیب فیکس استقلال قرار گرفتند با مصدومیت در جریان بازی، هفته های زیادی را از دست دادند.

میثم مجیدی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی سه بازیکنی هستند که در هفته های گذشته در جریان بازی ها و تمرینات استقلال دچار مصدومیت جزئی شدند و حالا پادوانی را نیز باید به این لیست طولانی اضافه کرد. وجود بازیکنان پرتعداد مصدوم در لیست آبی ها شاید عده ای را به انتقاد از بدنسازی منصوریان وادار کند اما نحوه مصدومیت این بازیکنان نشان می دهد که این مصدومیت ها بیش از هر چیزی ناشی از بدشانسی و اتفاقات درون زمین است و کمتر به عوامل دیگر ارتباط دارد.

همچنین جابر انصاری دیگر بازیکنی است که در دو جلسه تمرینی گذشته آبی ها نتوانست کامل در تمرینات گروهی حاضر شود اما به نظر می رسد مشکلی برای حضور در جمع بازیکنان اصلی استقلال برای نبرد حساس روز جمعه نداشته باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار