|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۵۸

در مجموع ۸ بازی که در این فصل برای استقلال به میدان رفته، موفق شده ۳ کلین شیت به ثبت برساند و در مجموع آمار قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، حسینی پس از دو فصل حضور دراستقلال، در سال ۹۳ برای گذراندن خدمت سربازی به صورت قرضی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست و پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال تهران بازگشت. علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه‌بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل(مقابل تیم‌های نفت تهران و سپاهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی ۱ _ ۱ پایان یافتند. همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ ۹۶–۹۵ جایگزینرحمتیشود و با واکنش‌های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با سوپر گل امید ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود وهمچنین البته در مقاطعی از فصل که رحمتی او به دلیل محرومیت نمی توانست بازی کند او به جای رحمتی بازی کرد.

و در مجموع ۸ بازی که در این فصل برای استقلال به میدان رفته، موفق شده ۳ کلین شیت به ثبت برساند و در مجموع آمار قابل قبولی از خود به جای بگذارد.
با اینکه سید مهدی رحمتی دروازه بانی است که در ایران مانند او نیست اما حسینی در بازی فولاد اعلام کرد که بعد از رحمتی می خواهد برای ۱۰ سال دروازه تیمش را بیمه کند و حالا به نظر می رسد با نمایش خوبش در بازی هایی که به میدان رفته تا حد زیادی توانسته خیال هواداران استقلال را راحت کند.
اما برای اینکه دوباره به بتواند به ترکیب استقلال برگردد، در این روزها با انگیزه زیاد تمرین می کند و امیدوار است تا پایان فصل منصوریان دوباره به او شانس بدهد که بتواند در درون دروازه استقلال قرار بگیرد و فصل خوب خود را با چند بازی دیگر تکمیل کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار