|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۶۷

امید ابراهیمی در این فصل انقدر خوب و موثر در ترکیب استقلال ظاهر شده و عملکرد مثبتی از خو داشته که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ او را میتوان به حساب آورد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، در بازی دیشب استقلال که بازی با برتری ۱ _ ۲ این تیم را شکست دهد، که این دو گل را که باعثپیروزی استقلال شد، امید ابراهیمی برای استقلال به ثمر رساند، امید که در تمام بازی نقش یک کاپیتان بی بازو بند را داشت و بسیار پر تلاش سعی در پخش بازی در تمام نقط زمین را پاس های خود داشت دیشب شب فوق العاده اش را با دو گل تکمیل کرد.
اگر بخواهیم وضعیت امید ابراهیمی را از لحاظ آمار و ارقام بررسی کنیم شاید امید ابراهیمی واقعا بازیکن شاخصی به نظر نرسد ولی وقتی بیاییم تک تک بازی های استقلال را مورد بررسی قرار دهیم ابراهیمی، با مدل بازی خود در بازی ها که واقعا هافبکی است که در تمام میدان نقش به سزایی در تمام بازی ها داشته، دو واقع او هافبکی است که در تمام میدان میچرخد، توپ را با خود میبرد و جایی که لازم باشد، پاس میدهد، شوت میزند و خوب توپ گیری میکند و بسیاری لز کارهای دیگری که یک هافبکی که اتفاقا کاپیتان است انجام میدهد.
اما نظر منصوریان در باره ی او جالب است: از ابراهیمی ممنون هستم. او یک رهبر تمام عیار است و برای ما جاهایی که لازم است گل میزند. فارغ از گل ها او کمک میکند تا بازیکنان ما بازی احساسی انجام ندهند و دنبال بازی مالکانه باشند. مدیریت وسط زمین ابراهیمی فوق العاده است و او جزو معدود شماره ۶ هایی است که گل سه امتیازی می زند و سال خوبی را سپری کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار