|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۷۰

در نهایت بازی امروز منچستر و چلسی، با نتیجه ۰ _ ۲ به سود یاران مورینیو تمام شد و کونته در مقابله با رقیب جدید خود بازی را واگذار کرد البته این را باید افزود با توجه به مجبور شدن کونته به تغییر ناگهانی سیستم خود، با توجه به مصدومیت آلونسو نمیتوان گفت که کونته بازنده واقعی این جدال بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز یکی از بازی هایی که همیشه از حساسیت خاصی در لیگ انگلیس برخوردار بوده از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد منچستر پیگیری شد، آبی های لندنی که روز های فوق العاده ای را در لیگ پشت سر میگذارند با یک بازی کمتر با ۷۴ امتیاز و با ۳ امتیاز فاصله پیشتاز از سایر تیم ها در رده اول جدول قرار داشتند، کاری که کونته با این تیم کرد فراتر از یک تغییر است؛ به گزارش، در کتاب زندگینامه آندره پیرلو، به آنچه ممکن است باعثعصبانیت آنتونیو کونته، آن هم در اولین روز جلسات تمرینی هدایت یوونتوس شود اشاره شده است.

کونته در آن جلسه اذعان داشت که همه بازیکنان طی دو فصل اخیر نمایش خوبی نداشته اند، اما ما باید به اوج بازگردیم و این یک درخواست مودبانه که نه، بلکه یک دستور است، مشخص نیست چه زمانی اولین بار دون آنتونیو چنین عکس العملی را در تمرینات چلسی نشان داده اما با توجه به تحولات ایجاد شده، رد کردن این فرضیه غیرممکن است.

کونته وارثعملکرد ضعیف مورینیو بود و موفق شد همان تیم را تبدیل به یکی از بی رحم ترین تیم های تاریخ لیگ برتر کند. امروز، دوباره چلسی قرار است با یوناتد تحت هدایت مورینیو روبه رو شود و در ادامه بررسی می کنیم که چگونه طی ۹ ماه، کونته افکار خود را به جای مورینیو بر باشگاه لندنی حاکم کرد؟
اما منچستر مورینیو، تیمی بود در این فصل بسیار آسیب پذیر بوده و با نتایج ضعیفی که تا الان داشته وضعیت بسیار بدی را برای خود رقم زده، همانطور که زلاتان چند وقت پیش گفت: " فکر می‌کنم مورینیو تمام تلاشش را برای تیم انجام داده است. دویست درصد تلاش کرده است. اگر به اندازه کافی خوب بودیم که صدرنشین باشیم، قطعا صدرنشین می‌بودیم.

او هنوز همان تفکر قدیم را دارد که همواره به دنبال پیروزی است زیرا چنین تفکری از بین نمی‌رود، وقتی در شما باشد دیگر هست. یاد گرفتنی و اکتسابی نیست، یا در شما هست یا نیست. او را خیلی خوب می‌شناسم، بسیار رک و راست است. در صورت شما نگاه می‌کند و می‌گوید بازیکن خوبی هستید یا به درد نمی‌خورید. من اینگونه مربیان را ترجیح می‌دهم.
اما این بازی علاوه بر اینکه یک بازی حساس و بین دو تیم بود، از جهت مشکلاتی که بین دو سرمربی وجود داشت هیجان انگیز بود.
اما در نهایت بازی با نتیجه ۰ _ ۲ به سود یارانمورینیوتمام شد و کونته در مقابله با رقیب جدید خود بازی را واگذار کرد اما در آخر باید این را افزود با توجه به مجبور شدن کونته به تغییر ناگهانی سیستم با توجه به مصدومیت آلونسو نمیتوان گفت که کونته بازنده واقعی این جدال بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار