|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۱۶

دیروز، حساس ترین بازی این هفته و شاید یکی از حساس ترین بازی های فصل قرار است از ساعت ۱۷:۴۵ در یادگار امام تبریز بین استقلال و تراکتو سازی تبریز برگزار شد، این بازی علاوه بر آنکه یک بازی تمام عیار از لحاظ رقابت بین استقلال و تراکتور بود، جنگی بود بین دومی جدول که برنده ی این بازی به احتمال زیاد نایب قهرمان لیگ میشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیروز، حساس ترین بازی این هفته و شاید یکی از حساس ترین بازی های فصل قرار است از ساعت ۱۷:۴۵ در یادگار امام تبریز بین استقلال و تراکتو سازی تبریز برگزار شد، این بازی علاوه بر آنکه یک بازی تمام عیار از لحاظ رقابت بین استقلال و تراکتور بود، جنگی بود بین دومی جدول که برنده ی این بازی به احتمال زیاد نایب قهرمان لیگ میشد.
تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در حالی امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌رفتند که تیم تراکتورسازی برتری جالبی در دیدارهای رودر رو در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل حریف تهرانی خود داشت.
تراکتورسازان در حالی آخرین دیدار رودر رو را با
پیروزی پشت سر گذاشتند که آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر بیش از ۱۵۰۰روز است که در حسرت پیروزی مقابل نماینده فوتبال آذربایجان هستند.
آخرین باری که استقلال توانسته در لیگ برتر مقابل تیم
تراکتورسازی به پیروزی برسد به ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۱ برمی‌گردد که در هفته بیست و نهم لیگ برتر ۹۲-۹۱ توانستند با یک گل به پیروزی برسند. پس‌ از آن دیدار تراکتورسازان ۵ بار به پیروزی رسیدند ولی حریف نتوانسته دیداری را با ۳ امتیاز پشت سر بگذارد.

علیرضا منصوریان به خوبی می دانست که حاشیه های دیدار با تراکتورسازی اتفاقی است که می تواند تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشته باشد. به همین دلیل علیرضا منصوریان از روزهای گذشته تلاش کرد تا حاشیه های این بازی را به حداقل برساند تا تیم جوان او بتواند در این دیدار نتیجه خوبی کسب کند اما باگلی که تیمش در دقیقه ۸۵ از محمد ابراهیمی دریافت کرد، نتوانست خوش شانس از زمین بیرون برود.
در نیمه اول دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند. در این نیمه هرچند تراکتورسازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تیم تمام تاکتیک خود را روی سانتر از ضربات آزاد و البته اوت های بلند خالد شفیعی قرار داده بود. این تیم چند بار روی دروازه استقلال خطر ایجاد کرد که البته این موقعیت ها با بی دقتی فرزاد حاتمی و مهدی شریفی از دست رفت. استقلالی ها در نیمه اول به ضدحمله ها دل بسته بودند که در این بین یک بار امید ابراهیمی با اخباری تک به تک شد اما تعلل او این موقعیت عالی را از استقلال گرفت. بهترین موقعیت تراکتورسازی در دقیقه ۴۳ بازی اتفاق افتاد، جایی که سانتر عالی ایران پوریان را فرزاد حاتمی روانه دروازه استقلال کرد اما مهدی رحمتی با یک واکنش دیدنی توپ را به کرنر فرستاد تا نیمه اول با حساب بدون گل مساوی به پایان برسد.
اما باتوجه به اینکه انتظار می رفت دو تیم در نیمه دوم برای زدن گل جلو بیایند و موقعیت گل ایجاد کنند، هم استقلال هم تراکتورسازی به کسب نتیجه مساوی راضی به نظر می رسیدند چراکه با کمترین ریسک ممکن سعی می‌کردند حملات خود را طراحی کنند. جدی ترین موقعیت استقلال در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به دست آمد، جایی که پاس ۴۰ متری امید نورافکن در موقعیت عالی به کاوه رضایی رسید اما او نتوانست مثل بازی رفت دروازه تراکتورسازی را باز کند. در دقایق پایانی بازی و در حالی که دو تیم به کسب نتیجه مساوی کاملا راضی به نظر می رسیدند، شوت محمد ابراهیمی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا منصوریان در نبرد بزرگ هفته شکست بخورد.
با این حساب استقلال نتوانست زیاد رده ی دوم جدول را تحمل کند و به خانه ی قدیمی خود که در نیم فصل دوم آنرا اشغال کرده بود بازگشت و احتمال سوم شدن این تیم به شدت زیاد شد.


اما از طرفی دیگر در متنی که اعضای کمیته مشوقین باشگاه استقلال گفتند: امروز ما شکست خوردیم و فوتبال همین است. زیبایی فوتبال در این است که بعضی وقت ها پیروز شوی و بعضی وقت ها هم شکست بخوری.

امروز در کنار هواداران خوب تراکتورسازی بازی فوق العاده ای را تماشا کردیم و به دور از هرگونه حاشیه تیم محبوب مان را تشویق کردیم.

بازهم از میهمان نوازی خوب مردم تبریز تشکر می کنم و امیدوار هستیم در تهران بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار