|
|
کدخبر: ۱۸۳۵۶۱

سرپرست استقلال:

سرپرست تیم فوتبال استقلال با تکذیب جریمه آسیایی این تیم، گفت: مطمئنم فرشید باقری با درایت هیات مدیره به تیم اضافه می‌شود.

اصغر حاجیلو درباره محرومیت فرشید باقری از حضور در تمرینات و بازی‌های استقلال گفت: مورد باقری یک مورد خاص بود و مطمئنم با تعامل هیأت مدیره و آقای فتحی این بازیکن به استقلال اضافه می‌شود. هر تصمیمی باشد آخر فصل می‌گیرند. مطمئن باشند این هیاهو هم می‌افتد.

وی در خصوص وضعیت مهدی قائدی تاکید کرد: قائدی که در تمرین حاضر می‌شود. مقرر کرده بودند این بازیکن نامه دانشگاه و تحصیلش را بیاورد و در لیست سفر به ابوظبی برای بازی با الهلال هم حضور دارد.

سرپرست استقلال درباره لیست خرید و فروش این تیم برای فصل بعد، گفت: با توجه به شناختی که هیأت مدیره و آقای فتحی دارم ایشان در کَتش نمی‌رود حتی یک بازیکن را از الان در لیست سیاه بگذارد یا از الان با یک بازیکن جدید قرارداد امضا کند. متأسفانه هر موقع روند استقلال خوبی پیدا می‌کند، حاشیه‌هایی را مطرح می‌کنند.

حاجیلو با اشاره به خبر جریمه استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مثلاً می‌گویند حاجیلو تیم را در بازی آسیایی مدیریت نکرده و باشگاه به خاطر تأخیر در ورود به زمین ۱۰ هزار دلار جریمه شده است. هیچ نامه‌ای از AFC مبنی بر جریمه استقلال نیامده است. باشگاه هم این خبر تکذیب کرد. خیلی‌ها می‌خواهند با این حاشیه‌ها چیزی گیرشان بیاید!

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار