|
|
کدخبر: ۱۸۵۷۷۰

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات جم با نام تجاری فاواجم با بهره مندی از گروهی از متخصصان و کارشناسان فعالیت خود را آغاز نموده ، شرکت فاواجم با دارا بودن احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه ای مفتخر به اجرای پروژه های بسیاری در حوزه ICT برای تمام سازمان ها و ارگان ها و نهادها بوده است .

این شرکت در زمینه  فروش  سرور hp   ، فروش کیونپ  و  هارد سرور  و ... فعالیت می کند که  در این قسمت به بررسی جامع و کامل در مورد هارد دیسک ها و روتر ها پرداخته می شود :

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Ultrastar DC HC330

وسترن دیجیتال یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کنند ه هارد دیسک درجهان می باشد ، این مدل از هارد دیسک نیز با ظرفیت 10 ترا بایت از بروز ترین محصولات این شرکت است  که تولید شده است و دارای سرعت چرخش 7200 RPM می باشد همچنین دارای رابط اتصال SAS 12GB/s می باشد که در نوع خود بروز است .

با خرید این نوع هارد در کسب کار های بزرگ می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از پر شدن حجم به ذخیره اطلاعات بپردازید.

روتر میکروتیک hEX lite RB750r2

این مدل از روتر به عنوان یکی از بهترین و به صرفه ترین روتر برای راه اندازی یک شبکه بی سیم معروف است و تمامی افراد حرفه ای در زمینه شبکه  سازی به این مورد که حتی قیمت ان از لایسنس سیستم عامل خود پایین تر است واقف هستند و همچنین  بروز بودن آن مورد تایید اهل فن می باشد .

این  مدل همچنین  دارای چهار پورت شبکه و حافظه 128 مگابایتی می  باشدو ارزندگی بالایی نسبت به امکانات دارد.

روتر و اکسس پوینت بی‌سیم میکروتیک مدل RB941-2nD-TC | hAP lite TC

این روتر مناسب فضاهای آپارتمانی و اداری کوچک ساخته شده است و میتوانید بدون نوشتن پسورد به اینترنت اتصال پیدا کنید ، دارای چهار پورت می باشد و تمامی امکانات مورد نیاز برای یک RouterOS  را در خود جای داده است  و همپنین دارای حافظه  رم 32  مگابایت می باشد  و همپنین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه  است.

چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در زمینه فروش QNAP و روتر یا هارد دیسک هستید می توانید با متخصصان فاواجم تماس حاصل نمایید .

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار