|
|
کدخبر: ۱۸۵۷۹۲

عیدی اچ دی چیست؟

برنامه گفت‌وگومحور عیدی اچ دی یا عیدی HD تاک شویی است که هر قسمت میزبان یک مهمان مشهور می‌شود و با نوع سوال‌ها، چالش‌ها و اتفاقات سعی می‌کند فضایی مفرح و شاد را بسازد. در توضیح کلی برنامه آمده: وقتی یک کمدین روبروی چهره‌های دوست‌داشتنی و خبرساز هنری و فضای مجازی می‌نشیند، نمی‌شود انتظار یک گفت‌وگوی معمولی داشت. عیدی اچ دی با اجرای امیرحسین قیاسی غیرمعمولی و غیرقابل پیش‌بینی است. مطمئن باشید!

  images_1711548661_660428f5ceaaf.png

زمان پخش و تعداد قسمت ها

هنوز تعداد قسمت‌های عیدی اچ دی مشخص نشده و به محض اعلام، اینجا اطلاع‌رسانی می‌شود ولی این برنامه فعلا یک روز در هفته، چهارشنبه‌ها منتشر می‌شود. امکان تغییر در روز و ساعت پخش برنامه وجود دارد.

عوامل و سازندگان برنامه عیدی HD

امیرحسین قیاسی را بسیاری از مخاطبان تلویزیون و نمایش خانگی می‌شناسند. کسی که با استندآپ کمدی در برنامه خندوانه مشهور شد و سپس با برنامه «نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی» به نمایش خانگی آمد. حالا او همراه همان تیم نویسندگانش یک تاک شو ترتیب داده تا لحظات خوشی را برای مخاطبان بسازد؛ سرپرست نویسندگان

علی قاسمی است و تیم نویسندگان هم حسین هوشمند، افشار مقدم، سید عرفان امامی و محمد غریب هستند.

کارگردان عیدی اچ دی امین کفاش‌زاده است و تهیه‌کنندگی آن را خود امیرحسین قیاسی همراه با امیر کرابی به عهده دارند. عیدی HD محصولی از ویستامدیا است و برنامه اختصاصی فیلیمو نیست.

 images_1711548669_660428fd8e199.png

مهمانان برنامه عیدی اچ دی

مهمان قسمت اول عیدی HD مسعود فراستی است. منتقد مشهوری که او را با موضعگیری‌های تند و آتشین و سلیقه و توصیف‌های خاصش می‌شناسیم. حالا شما باورتان میشه مسعود خان فراستی عاشق یک انیمیشن باشد؟ عشقی در حد عشق به فیلم‌های آلفرد هیچکاک؟ مسعود فراستی در اولین قسمت از برنامه عیدی HD روبه‌روی امیرحسین قیاسی نشسته و همه تعارف‌ها را کنار گذاشته و بعضی از حرف‌هایی را که درباره نقدهاش گفته می‌شود، رک و راست تایید کرده…

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار