|
|
کدخبر: ۱۰۶۰۵۴

بازیکن ملی‌پوش استقلال می‌گوید ذات او خشن نیست و تنها به دلیل پستی که در زمین دارد، فوتبالی درگیرانه ارائه می‌دهد.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، آندرانیکتیموریاناظهار کرد: با توجه به هجمه‌ای که علیه من در یکی، دو هفته اخیر به وجود آمده است، نیاز دیدم توضیحاتی را درباره اتفاقاتی که افتاده، ارائه کنم تا هم جامعه ورزشی روشن شود و هم افکار عمومی بتواند جواب سوال‌های خود را دریافت کند. در این دو هفته اخیر رسانه‌های زیادی به درگیری‌های فوتبالی من پرداخته‌اند اما باید توضیح دهم که فوتبال یک بازی درگیرانه و فیزیکی است و ذات و پست من هم می‌طلبد که چنین شیوه‌ای را در زمین پیاده کنم. وقتی این مسائل پیش می‌آید، ممکن است مشکلات اجتناب‌ناپذیر باشد اما مهم ذات فوتبالی من است که فکر نمی‌کنم نیازی به توضیح داشته باشد.

وی افزود: وقتی درگیری ایجاد می‌شود، دوست ندارم بیرون از زمین و در رسانه‌ها درباره آن صحبت کنم. من در طول همین فصل بارها مصدوم شدم. می‌توانید از کادر فنی و کادر پزشکی استقلال درباره مصدومیت‌ها و تعداد آنها بپرسید. من بارها از ناحیه مچ و زانو با آسیب دیدگی مواجه شدم اما هیچ وقت آنها را رسانه‌ای نکردم و به بیرون از زمین گلایه‌هایم را نبردم.

تیموریان به بازیاستقلالو تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: در آن بازی یکی از بدترین ضربه‌ها را خوردم و با مصدومیت مواجه شدم. تمام سایت‌ها و روزنامه‌ها به آن پرداختند. آن ضربه شاید باعثمی‌شد که فوتبالم تمام شود اما ۱۰ دقیقه پس از پایان بازی وقتی به میکسد زون رفتم در پاسخ به خبرنگاران گفتم که این مصدومیت یک اتفاق عادی بود و ممکن است هر بازیکنی در اشتباه محاسبه در تکل و ضربه خود باعثآسیب دیدگی بازیکن دیگری شود. همان جا گفتم که در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. من دیگر نه به آن موضوع پرداختم و نه آن را بزرگ کردم اما می‌بینید همان اتفاقاتی که برای من افتاد، وقتی برای دیگران می‌افتد، چنین هجمه‌ای علیه من ایجاد می‌شود و کمیته انضباطی نیز من را جریمه می‌کند. همانطور که گفتم پست بازی من فیزیکی است. این حرف‌ها را برای توجیه نزدم بلکه خواستم افکار عمومی را روشن کنم.

تیموریان افزود: خواهش می‌کنم هر اتفاقی که در فوتبال می‌افتد آن را فوتبالی نگاه کنید و ربطش ندهید به اینکه یک نفر تندخوست یا بداخلاق. دوست ندارد با این حرف‌هایی که زده می‌شود من و استقلال به حاشیه برویم. برایتان یک مثال دیگر می‌زنم. وقتی داور می‌خواهد هند یک بازیکن را بگیرد، ابتدا می‌بیند بازیکن قصدی داشته یا خیر و بعد از آن تصمیمش را می‌گیرد. در بازی با استقلال خوزستان، بازیکن استقلال خوزستان از پشت من را زد و من در حالی که دو پایم روی هوا بود، به صورت بازیکن حریف برخورد کردم اما بعضی‌ها گفتند که من از روی عمد چنین کاری انجام دادم. می‌خواهم بپرسم که چطور می‌شود یک بازیکن وقتی روی هواست، می‌تواند پایش را کنترل کرده و به صورت بازیکن حریف بکوبد؟

بازیکن میانی استقلال همچنین درباره داربی نیز گفت: فکر می‌کنم درباره داربی آقای مظفری‌زاده حرف‌هایی که باید مطرح می‌کرد را گفت و دیگر نیازی به توضیح اضافه من ندارد. اما بار دیگر می‌گویم که من به ذات فوتبال احترام می‌گذارم و اتفاقاتی که در بازی می‌افتد، تنها فوتبالی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار