|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۷۶

توپچی ها در رده ششم جدول قرار گرفته اند و ۶ امتیاز با منچسترسیتی رده چهارمی فاصله دارند، هر چند یک بازی کمتر از آنها انجام داده اند. ونگر از سال ۱۹۹۶ هر سال موفق به کسب سهمیه شده است ولی امسال به گفته خودش کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، توپچی ها در رده ششم جدول قرار گرفته اند و ۶ امتیاز با منچسترسیتی رده چهارمی فاصله دارند، هر چند یک بازی کمتر از آنها انجام داده اند. ونگر از سال ۱۹۹۶ هر سال موفق به کسب سهمیه شده است ولی امسال به گفته خودش کار دشواری پیش رو خواهد داشت.
اما امروزآرسنالیکی از مهمترین بازی های خود را دارد، آرسنال که وضعیت خیلی نامناسبی در لیگ برتر دارد و ممکن است حتی رقابت های اروپایی فصل آینده را از دست بدهد باید با میدلزبرویی که تقریبا سقوط کرده بازی کند.
تیمونگرکوشیلنی و پیتر چک را به احتمال ۸۰ درصد در اختیار دارد، اما لوکاس پرس، داوید اوسپینا و سانتی کازورلا مصدوم هستند.
آرسنال برای این بازی هیچ محرومی ندارد.
توپچی های لندن هفته گذشته با نتیجه تحقیرآمیز ۳-۰ برابر کریستال پالاس شکست خوردند تا شانسشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمتر از همیشه شود. اوضاع برای ونگر نیز چندان مناسب نیست و فشار هواداران برای استعفا را بیش از گذشته روی خود حس می کند
اما صحبت های خودونگرحاکی از آن است که ثبات در تیم وجود ندارد و در این زمینه گفته: " باید مطمئن شویم که بازی بعدی نمایش خوبی خواهیم داشت و با تمام وجود بازی می‌کنیم. وقتی راجع به امتحان روحی صحبت می‌کنیم، یعنی اینکه بدون توجه به اینکه در چه شرایطی قرار دارید، خوش بدرخشید. ولی چیزی که قطعا در تیم ما رخ داده این است که در سه ماه اخیر، هیچ ثباتی وجود نداشته، مخصوصا در بازی های خارج از خانه.

در بازی های خانگی فاجعه بار نبودیم ولی در خارج از خانه خیلی ضعیف بودیم و آنالیز کردن این موضوع بسیار دشوار است زیرا در گذشته بسیار قدرتمند بودیم. روزهای خوبی پشت سر نگذاشته ایم. نمی‌دانم که بی ثباتی در خارج از زمین به داخل زمین و عملکرد بازیکنان منتقل شده یا نه. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار