|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۹۳

نظری در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت

نماینده اصلاح طلب دور ششم مجلس با بیان اینکه روحانی در فراخوان ملی از مردم برای انصراف از یارانه شکست خورد، نوشت: بیش از ۷۰ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کردند درحالی که همین مردم ۱۰ماه پیش به روحانی رای دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، علی نظری نماینده اصلاح طلب دور ششم مجلس شورای اسلامی در در یکی از شبکه های اجتماعی خود با اشاره به فاز دوم هدفمندی یارانه ها و درخواست دولت از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی، نوشت: روحانی در فراخوان ملی از مردم برای انصراف بی نیازان از یارانه شکست خورد.

وی آورده است که بیش از هفتاد میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کردند درحالی که همین مردم ۱۰ماه پیش با اشتیاق فراوان به روحانی رای داده و ۴کاندیدای اصولگرا را به پاستور راه ندادند.

این فعال اصلاح طلب به دولت مصدق نیز اشاره و خاطرنشان کرده است: مردم ۶۴ سال قبل در پی درخواست مصدق با خرید اوراق قرضه دولت مصدق را یاری دادند و در مقابل امریکا و انگلیس ایستادند. الگوی اقتصاد منهای نفت مصدق نماداقتصادمقاومتی است.

وی در پایان خطاب به روحانی نگاشته است: سوال من از روحانی این است که چرا مردم به مصدق اعتماد کردند ولی به روحانی تازه انتخاب شده نه گفتند!.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار