|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۴۰

نامجو مطلق، گزینه اول حضور در استقلال؛

بحثمربیگری در تیم استقلال در حالی مورد بررسی قرار گرفته است که مسئولان قصد حفظ قلعه نویی را دارند، اما برای همکاری با این مربی، نامجومطلق جدی تر از دیگر گزینه ها است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام آگاه؛ مجید نامجومطلق پیش از این و در زمان حضور پرویز مظلومی به عنوان دستیار اول وی در استقلال حضور داشت و حتی در آن زمان عنوان می شد که وی تمرینات اصلی را انجام می دهد و گزینه اصلی منتقل کردن مباحثفنی و تاکتیکی است، اما از طرفی این مربی از استقلال جدا شد و در حال حاضر بحثحضورش در تیم مطرح است و در میان نام بردن از چندین گزینه دستیاری در استقلال بحثحضور وی در تیم جدی تر به نظر می رسد.



این در حالی است که قدیمی های این تیم هرکدام مدعی حضور در تیم استقلال هستند، اما گفته می شود درصورت ماندن امیر قلعه نویی وی با صالح همکاری ندارد و مجید نامجومطلق به استقلال می آید، زیرا در بین گزینه ها، نامجومطلق جزو نفراتی است که مشکل خاصی با قلعه نویی ندارد، اما گزینه های دیگر با این مربی مشکل دارند و شرایط کارکردن با سرمربی تیم را ندارند، هرچند که هرکدام از آن ها در مصاحبه های خود مدعی شدند که هیچ مشکلی میان آن ها و سرمربی استقلال وجود ندارد.

**قلعه نویی قطعا جباری، شریفات و حمودی را می خواهد


بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، اعضای تیم استقلال همچنان بلاتکلیف هستند و در خصوص وضعیت این تیم اطلاع چندانی در دست ندارند، اما این در حالی است که امیر قلعه نویی خواستار حضور سه استقلالی سابق در این تیم شده است که پیش از این با وی کار کردند و این مربی به حضور آن ها در استقلال اعتقاد فراوانی دارد.



گفتنی است؛ گزینه اول قعله نویی مجتبی جباری است، زیرا وی در حالیکه موافق جدایی این بازیکن نبود، جباری استقلال را ترک کرد. دومین گزینه سرمربی استقلال علی حمودی است. این بازیکن در حالی از استقلال جدا شد و به سپاهان رفت که فصل موفقی را در این تیم اصفهانی سپری کرد و اما سومین گزینه حضور در استقلال اسماعیل شریفات است که در فولاد به قهرمانی دست یافت و در حال حاضر نیز تیمش با حضور وی به دور دوم رقابت های آسیایی صعود کرده است.

شایان ذکر است، لیست امیر قلعه نویی در صورت ماندن روی حضور این سه بازیکن اصلی بنا نهاده شده است.

** یک مقام مسئول، مانع قرارداد چند بازیکن

شایان ذکر است، یک مقام مسئول در تیم استقلال با وضعیتی روبرو شده است که چند بازیکن تیم به وی اعتراض می کنند و خواستار عدم همکاری با وی هستند.

گفتنی است؛ یکی از مسئولان تیم استقلال با چندتن از بازیکنان این تیم دچار مشکلاتی شده است که به همین دلیل چند بازیکن تیم برای حضور در باشگاه و تمدید و یا حتی مذاکره با این تیم دچار مشکلاتی شدند.



لازم به ذکر است، برخی از بازیکنان که پیش از این برای جداییشان از تیم استقلال به دلایلی خاص اشاره کرده بودند، دیگر بازیکنان تیم نیز با چنین شرایطی روبرو شدند و به این موضوع اعتراض داشتند که برخی اعضای مسئول عامل جدایی بازیکنان از تیم هستند، این رفتارشان با بازیکنان درست نیست و این موضوع برای آن ها مشکل ساز شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار