|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۸۶

انصاری فرد آقای گل لیگ می شود

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که دیدار آخر این تیم برابر استقلال دیداری برای دفاع از حیثیت تراکتورسازی است.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط تراکتورسازی پیش از آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال اظهار داشت: وضعیت در حال حاضر خوب است. خوشبختانه پس از چند هفته در بازی قبل توانستیم یک پیروزی خانگی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: شرایط ما در جدول به گونه ای است که نه خطر سقوط تهدیدمان می کند و نه در کورس قهرمانی هستیم و این موضوع باعثمی شود حساسیت بازی برای ما پایین باشد اما به دلیل اینکه بازی حیثیتی است می رویم که فوتبالی زیبا و جوانمردانه را ارائه کنیم و هر کسی که لیاقت داشت و از موقعیت هایش استفاده کرد پیروز شود.

«استقلال تنها در شرایطی می تواند به قهرمانی در روز آخر لیگ امیدوار باشد که بتواند از سد تراکتورسازی بگذرد. از همین رو این تیم تبریزی نقش پررنگی در تعیین سرنوشت لیگ دارد.» کاپیتان تراکتورسازی در این رابطه گفت: با تمام وجود در این بازی ظاهر می شویم. از آنجایی که این بازی آخرین دیدار لیگ است و پخش مستقیم دارد همه دوست دارند بهترین بازی خود را ارائه دهند.

اسدی در مورد اینکه آیا حساس نبودن این دیدار برای تراکتورسازی باعثمی شود این تیم بازی بی استرس و بهتری ارائه دهد عنوان کرد: روی ما فشاری وجود ندارد. به دلیل اینکه قهرمان جام حذفی شدیم لیگ برایمان بی اهمیت نه ولی کم اهمیت شد و از همین رو برای ما حساسیت زیادی نداشت. در این بازی هم با استرس کمی به میدان می رویم و همین موضوع کمک می کند تا عملکرد خوبی داشته باشیم. در این مدت تمرینات خوب و شادابی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه استقلال یکی دو بازیکن محروم هم دارد می توانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. امیدوارم در پایان بازی های این هفته هر کدام از تیم های مدعی که لیاقت دارند قهرمان شوند.

کریم انصاری فرد، مهاجم تراکتورسازی تبریز به همراه عنایتی با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان حضور دارند، اسدی در مورد اینکه تا چه اندازه ممکن است این عنوان به مهاجم تیمشان برسد اظهار داشت: شک نکنید انصاری فرد آقای گل لیگ می شود. در دو سه هفته پایانی نیز تمام بازیکنان از دفاع تا مهاجمان تیم سعی می کردیم به کریم کمک کنیم تا بتواند آقای گل شود. امیدوارم برابر استقلال علاوه بر ارائه بازی خوب بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و کریم را هم به آقای گلی لیگ برسانیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره عملکرد تراکتورسازی در طول لیگ گفت: بی اغراق فکر می کنم می توانستیم جزو تیم های بالای جدول که برای قهرمانی می جنگند باشیم ولی کیفیت بد زمین و سرمای تبریز در کار ما تاثیرگذار بود. بازی و تمرین در دمای منفی دوازده سیزده درجه مشکل است. اگر این عوامل نبود می توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

اسدی در مورد لیگ امسال اظهار داشت: در لیگ امسال تیم ها نزدیک به هم بازی کردند و بازیکنان درتمام تیم ها پخش شده بودند. این مسئله نشان می دهد که فوتبال ما دیگر دو قطبی نیست و لیگی که به این شکل برگزار می شود بهتر است. اگر لیگ ما کمی منظم تر هم برگزار شود شرایط خیلی خوب خواهد بود. امسال در اواخر لیگ نزدیک به یک ماه تعطیلی داشتیم و این اتفاقات باعثمی شود تیم ها نتوانند آمادگی خود را تا شروع دوباره پس از تعطیلات حفظ کنند.

وی در مورد عملکرد خود در این فصل عنوان کرد: امسال سی و سه، چهار بازی انجام دادم و تنها در دو سه بازی به میدان نرفتم. سعی کردم تمام توانم را برای تیم بگذارم و در کنار تمام بازیکنان در دفاع سعی کردم که کمترین گل را دریافت کنیم هر چند امسال چند بازیکن جدید به تیم ما اضافه شد و این موضوع باعثشد هماهنگی کمی زمان ببرد. به هر حال این مربیان هستند که باید در مورد عملکرد من نظر بدهند.

اسدی در مورد اینکه آیا در صورت نرفتن جلالی این تیم می توانست دوباره خودش را به جمع مدعیان برساند گفت: وقتی جلالی استعفا داد و دوباره به تیم برگشت باعثشد کمی تمرکز لازم را نداشته باشد. از طرف دیگر حساسیتی هم میان تماشاگران به وجود آمد و صحبت هایی شد که در کار تاثیرگذار بود. هواداران تراکتورسازی هم اولیویرا را دوست داشتند و او با تراکتورسازی نتایج خوبی گرفته بود. هر چند نمی ‎شود نقش جلالی را هم در قهرمانی جام حذفی ما نادیده گرفت. در نهایت با آمدن اولیویرا دوباره توانستیم شرایط خوبمان را پیدا کنیم و قهرمان جام حذفی شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار