|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۲۵

امیدوارم کی روش در مورد صالح مثل امید نمازی حرف نزند

مربی تیم فوتبال استقلال از عملکردش در این تیم دفاع کرد.

کریم بوستانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص انتقاداتی که به دستیاران قلعه نویی وارد می شود گفت: کارنامه من مشخص است، من ۱۲ سال در خارج از ایران در امارات مربیگری کردم و در استقلال ایروان در ارمنستان و سالها در استقلال اهواز به عنوان سرمربی حضور داشتم.

وی افزود: این همه سال در کنار امیر قلعه نویی بودم و در سپاهان و تراکتور سازی با او کار کردم. نتایج خوبی گرفتیم و دو بار قهرمان شدیم و با نایب قهرمانی تراکتورسازی را ترک کردیم. چطور وقتی با استقلال قهرمان شدیم تا چهار تیم اول آسیا رفتیم مربیان بدی نبودیم اما امسال که تیم پنجم شده بد شدیم؟

بوستانی ادامه داد: حرف اول و آخر در تیم را امیر قلعه نویی می زند ولی آقایانی که از ما انتقاد می کنند کاش یک بار در جلسات فنی ما بودند و می دیدند ما چه کمکی به قلعه نویی می کردیم. ضمن آنکه قدرت فنی من را امیر قلعه نویی باید تشخیص دهد و بگوید چه کمکی به او کرده ام. البته من همیشه یک اخلاقی دارم که به آن هم افتخار می کنم چون اهل سیاه بازی نیستم که تابلو دست بگیرم و تا دوربین می آید جلو بروم و تابلو را به بازیکن نشان بدهم در حالی که تمام نکات فنی به بازیکنان توسط سرمربی گوشزد شده بود!

وی تاکید کرد: این مسائل از نظر من نوعی دلقک بازی است و من بلد نیستم با این کارها خودم را مطرح کنم. من در کنار محمود یاوری، مرحوم حجازی، گل محمدی، قلعه نویی و خیلی از مربیان این مملکت کار کرده ام و کارنامه ام مشخص است اما چون حرف نمی زنم دلیل بر این نمی شود که چیزی نمی دانم.

مربی تیم استقلال با انتقاد از علیرضا فغانی نیز گفت: آقای فغانی! بعد از دیدار استقلال با الشباب وقتی فارق بوزو رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا ناراحتی قلعه نویی را از داوری دید گفت که آن توپ پنالتی نبوده و داور اشتباه کرده است اما شما که ایرانی هستید می گویید توپ پنالتی بود؟ من برای آقای فغانی احترام زیادی قائلم چون او داوری است که تحت تاثیر هیچگونه مساله ای قرار نمی گیرد ولی این درست نیست که شما در حالی که در کلاس های فارق بوزو شرکت می کنید بگویید آن توپ پنالتی بود.

بوستانی در پایان در خصوص حضور مجید صالح به عنوان مربی تیم ملی گفت: جا دارد به مجید صالح تبریک بگویم و امیدوارم در مراحل زندگی اش موفق باشد اما حرفم با کی روش است زیرا او بعد از اینکه با نمازی به مشکل خورد گفت او در تمرینات ما قیف می چید. امیدوارم کی روش از مربیان ایرانی استفاده خوبی ببرد و به آنها احترام بگذارد. فردا در مورد آقای صالح هم همان حرفی را نزند که در مورد امید نمازی زد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار